A Data könyvtárban átírandó a Constans nevü fáljban:
Legfelül 6. –7. sor az a:
ParkStartEsat = 5; ez az ami a Park csillagai mennyiségét határozza meg írd át 5-re (igaz itt már 5 csillag van)
Alul van egy olyan rész, hogy: IntConstants {
Ennél van egy csomó átírható dolog.
MaxDinoPopulation = 60; Át írjuk amenyíre akarjuk és annyi dínót csinálhatunk.
ParkStartPlayerMoney = 50000000; Ezt átírva több kezdő pénzünk lesz (itt már átvan írva)
ParkMaxPopulationCap = 500; Emeljük és több embere lehet a parkban.(már átvan írva)
TornadoBorderStartRange = 0 ; Írjuk át és úgy változnak a tornádók menyiségei (már át írva)
FossilHuntStartNumTeams = 21; kezdeti kutató csapatok mennyisége (át írva)
FossilHuntMaxNumTeams = 21; Maximális kutatócsapatok menyisége (át írva)
PathCost = 50; Át írjuk az összeget és annyiba fog kerülni egy út.
TreePaleoCost = -300; Át írjuk és annyiba fog kerülni a fa teleoítés. (most így én kapok pénzt amikor fát telepítek)
TreeModernCost = -100; Át írjuk és annyiba fog kerülni a fa teleoítés. (most így én kapok pénzt amikor fát telepítek)
MaxSafariPathLength = 5000; Átírjuk és több utata tehetünk le a szafarinak. (már átírva)
A FslHunt fájlban írjuk át ezt:
Legalul látjuk ezet:
#else // Windows and XBox builds Ez alatt a lényeg:
maxchosen = 9; Itt 5 van. Ezt írjuk át 9-cé ne tőbbre mert akkor lefagy.
Mielőtt ezeket elvégeznénk csináljunk róluk biztonsági mentést!
És van amit nem írtam mert nem oly nagy lényeg. Ezeket az átírásokat ajánlatos egy kis angol tudással elvégezni. És többet is át írhatok.
Nos ez alapján cselekedni. |