Constant fájlban eme sorok felelősek a tavak, hegyek méreteiért.
Ha elég ügyesek vagyunk mocsarat is összehozhatunk. (már nem tudom mit hogy kell, át írni hozzá… ha rá jövök leírom)
alap:
TerraFormMountainLevel0Width = 50;
TerraFormMountainLevel1Width = 85;
TerraFormMountainLevel2Width = 120;
TerraFormLakeLevel0Width = 35;
TerraFormLakeLevel1Width = 50;
TerraFormLakeLevel2Width = 65;
TerraFormFlatLevel0Width = 25;
TerraFormFlatLevel1Width = 50;
TerraFormFlatLevel2Width = 100;
TerraFormHillLevel0Width = 25;
TerraFormHillLevel1Width = 50;
TerraFormHillLevel2Width = 100;
TerraFormMountainDeformRatio = 2; <- hegy meredekség
TerraFormLakeDeformRatio = 3.1;
TerraFormHillDeformRatio = 2;
TerraFormFlatDeformRatio = 2;
Növényzet sűrűsége:
Datában, TreeDist fájl.
Bubbles = 467 – t 0 és 5000 közti számra írhatjuk át. minél nagyobb a szám annál sűrűbb a növényzet. (értsd: igazi dzsungel)
|